tirsdag, juli 01, 2008

Talentløse spørgsmål #1

Foto: Holdkæftmanden

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg har et special edition fanbillede til sitet nyligt taget i LA. Hvor kan man sende til? Drop mig en mail på malte (at) twiceasnice.dk

1:31 AM  
Blogger - said...

alternativ tekst:
'Vi ses på facebook'
eller 'må jeg låne din ipod nano'

10:13 AM  
Blogger Unknown said...

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/07/03/172815.htm?rss=true

kig ind på den her, det er da noget pis.

6:44 PM  
Blogger Holdkæftmanden said...

Ja, du har absolut ret. Det er helt sygt. Problemet med Pia og Dansk Folkeparti generelt, er at de er så syge i knoppen, at jeg faktisk har valgt at gå uden om dem, på denne blog... (næsten). Jeg kunne jo sidde i timevis, hver dag, og skrive om dem.... mm. måske jeg skulle gøre det... DF.. ÅÅÅÅRRRH!!! NU BLIVER JEG HIDSIG!

9:10 PM  
Blogger Unknown said...

ja fordi det der med selv at stå frem med kopivare og sige det er cool, er der virkeligt når pis når loven nu engang er en anden.

Men ja, du kunne ikke bruge din tid på andet.

11:56 PM  

Send en kommentar

<< Home