tirsdag, februar 03, 2009

Sidste nyt fra gaden...

Ok. Jeg indrømmer at det er noget tid siden... Hva fanden. Har du ikke haft andet at lave, end at glo på denne side, hvor der aldrig sker opdateringer? Taber!

Nå, men jeg har været inde og brumme i nogle måneder. Ja, ikke noget jeg er stolt af, men sådan må det nu engang være når man bliver taget med bukserne nede i Reimer Bo´s carport.

Nu er jeg ude. Og straks viser den smukke verden sig for mig, og her er nogle af de gode gademotiver jeg fangede på vejen hjem...

Benhård IT-type.


Taberlys under en jaguar. En højst besynderlig blanding.
Jeg gætter enten på at det er en stjålen slæde, nu i ejerskab hos en provins-tribal-taber, eller også er det Michael Laudrup..(same shit)


Flashback til de gode 80ere.. Mon ikke en småkage har været forbi her.