torsdag, april 03, 2008

Muskelmøghund

En død muskelhund, er en god muskelhund!

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

luk da røven bare fordi de er støren ind den tæppetisser du måske har så er det nogle gode hund for jeg har selv en dyrne er kun hvad menskerne gør dem til og det er sådanne nogle som dig der gør vores jord et lorte sted at bo på bare fordi du ikke kan lig andet ind dig selv så rend og hop bare fordi at vi kun høre om at det er dem der bider men de ligger så lavest i rækken den der ligger først er en labordore og du kan selv gå ind at se stastikkerne så du skal ikke snakke højet om noget du ikke ved en skid om så luk......... NAR

8:52 AM  
Anonymous Anonym said...

ud over det er jeg en pige på 21 år og jeg har haft mange hund og den beste jeg har er den tæve jeg har nu som er kamphund........

9:01 AM  
Anonymous Anonym said...

OMG! Seriøst, tag dig dog sammen! Hvilken som helst hund kan være farlig, hvis folk ikke træner dem ordentlig. Det er mere ejeren der er skyld i det. De kamphunde/muskelhunde der bliver trænet ordentlig, er nogle af de sødeste og dejligste hunde!

10:12 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg er da helt enig, muskelhunde er jo nærmest ikke en hunderace men en muteret en!

10:29 AM  
Anonymous Anonym said...

HAHA! hold da kæft hvor i staver. Skriv noget mere, det er yderst underholdende!

7:13 PM  
Anonymous Anonym said...

fuck du er da et fjols at høre på . udover det så prøve stav dk. alle kampe hunde død død nuuuuuuuuuuuuuuuuu

4:09 PM  
Anonymous Anonym said...

muskelhunde er fandme de bedste hunde, så fuck danmarks regering der siger at de skal forbydes! og fuck den bums der slog hunden ihjel! :(

10:47 AM  
Anonymous Anonym said...

Fuck hvor er i dumme at hører på, muskelhunde er de bedste, sødeste hunde man kan få, så til jer som syntes det er omvendt kan bare lukke røven og gå hjem og kneppe jeres mødre for det er i vel van til.. !!!!
RØVHULLER

8:51 PM  
Anonymous Anonym said...

Hva' fuck sker der for jeg det erikke alle muskel hunde der er fucking farlige ! tag jer dog sammen fuck hovder ! min hun er muskel og den er stille og rolig ! så fuck jer alle der siger muskel hunde der skal dø !

8:13 PM  
Anonymous Anonym said...

Njaeh, stakkels hund.

Det er jo ikke hunden at den er gal med - Det er desværre ejeren.

De er jo så fuldstændig blanke, som man jo også kan læse ud af disse indlæg.

Så tjaeh, afliv hellere ejerne, de fortjener det så satans meget mere end hundene gør.

10:37 PM  
Anonymous Anonym said...

FUCK JER ALLE SAMMEN!!

7:42 PM  
Anonymous Anonym said...

Hallo din fucking møgluder!! Send mig dit navn og adresse så ses vi meget kort efter.. nu da du har "nosser" til at lægge sådan noget ud tør du vel også at give mig dit navn og adresse! Jeg ville ønske jeg havde 5 minutter med dig alene din so!!

12:54 PM  
Anonymous Anonym said...

Hi thеre to еvery boԁу, it's my first visit of this webpage; this website consists of amazing and really excellent data in favor of visitors.

Here is my page: local garden centers

1:58 AM  

Send en kommentar

<< Home