fredag, april 25, 2008

Alle millionerne er jo almisser

Prins Joachim, skal ha flere bobs af staten.

Så nu brokker Enhedslisten sig over at de forøgede lommepenge, går til prinsen og ikke til hende-hvad-hun-nu-end-hedder, han skal gifte sig med.
Argument: "Hun bør ikke bede om almisser, hos sin mand". Hallo!. Hvis det skal være et forsøg på et eller andet ligestillingspis, så drop det. Det er jo almisser i forvejen, prinsen får. Det er jo ikke ligefrem penge som han har knoklet hårdt for. Så det kan jo være fløjtende ligegyldigt hvem der får hvad, når de bare får penge kastet ned til Sønderjylland...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Burde der ikke næsten stå "merde... nu begynder han igen" i Cavalliers talebobbel? Nok ikke - i hans selskab er ederne sikkert det første dansk man lærer. Jeg kan dog ikke tilslutte mig din holdning i ligestillings henseendet. Jeg mener derimod at vi i Danmark har alt for lidt "ligestillingspis", og jeg er skuffet over, det altid kommer langt ovre fra venstrefløjen. Lige bortset fra Bendsens udmelding angående bestyrelsesposter her forleden, er det en ynk at betragte de borgerlige i ligestillings spørgsmål.

6:10 PM  
Blogger Holdkæftmanden said...

Jeg giver mig i ligestillings-spørgsmålet. Hvis det virkelig er tilfældet at flere damer i huset, skal give flere penge, så lad hende dog få dem. Men hele spørgsmålet om så mange hundrede tusinde ekstra er et andet. Spiser hun for så meget om året? Hun ser rimelig tynd ud. Jeg formoder ikke der skal betales mere husleje. Så hvorfor så mange penge?

7:39 PM  
Anonymous Anonym said...

fantastisk indlæg!

7:32 PM  
Anonymous Anonym said...

det er virkeligt et fantastisk indlæg. FREMRAGENDE.

12:22 PM  

Send en kommentar

<< Home