lørdag, april 19, 2008

Gadesælgere er total nedtur

Det findes ikke noget mere nedtur end gadesælgere. Det skulle da lige være gadegøglere, men dem kan man da i det mindste gå nogenlunde uforstyrret forbi!. Gadesælgere har den onde lurer på een, og alle slår i fællesskab øjnene ned, for at undgå kontakt. Det bedste kneb er enten et knæ i skridtet, eller at tage din mobil op, som om du snakker.
Hvis jeg vil købe dit Amnesty-lort, så gør jeg det jo nok selv, online! Så lad holdkæftmanden være i fred!

Foto: Holdkæftmanden

6 Comments:

Blogger n said...

Da jeg bor i en lille y, er det forholdsvis sjældent jeg ser gadesælgere. Men når jeg så tager til en større by, er jeg begyndt en gang imellem at gå baglæns, samtidig med at jeg siger som en lastbil. Dette forvirrer dyret så meget, at man bare kan gå forbi :)

Prøv det.

1:25 AM  
Anonymous Anonym said...

de er provisionslønnede. det er derfor de er så pisse insisterende. det handler ikke om den gode sag, men om at kradse skejser sammen til dem selv.

2:03 PM  
Anonymous Anonym said...

jeg har lagt et billede på nettet, jeg har af pigen fra i fredags. google -> billeder og så søg på "bajerbabser"

2:35 AM  
Blogger Holdkæftmanden said...

Husker det tydeligt. Det var en herlig aften!

8:47 AM  
Blogger Ernst Hot said...

"Forstår du ikke kropssprog!?!?!?"

11:57 PM  
Anonymous Anonym said...

Det værste er at folk er så latterlig bange for bare at sige nej og ignore dem.

Folk tror at de er nød til at komme med en god undskyldning. Så siger folk at de ikke har tid og kigger på deres ur og alt muligt andet lort.

I skylder ikke disse latterlige sælgere en skid. I kan bare ignorer dem, eller bare sig NEJ og gå videre.

8:46 PM  

Send en kommentar

<< Home